donderdag 16 december 2010

Een Blog beginnen

Begin jaren '70 naaide ik van bij elkaar geraapte lapjes een patchwork beddesprei, kleurrijk, maar niet bijzonder fraai. Het was in ieder geval een werkstuk dat wel klaar was, want de meeste handwerken waar ik aan begon zijn nooit af gekomen!
Afgelopen herfst begon ik aan een beginnerscursus quilten van Lies Bos-Varkevisser, bij 100Rozen in Deventer. Het kost me nog altijd moeite om stug door te werken, maar ik beleef er wel enorm plezier aan. Alleen leidt internet erg af, daar zijn zoveel mooie quilts en borduurwerken te vinden! Omdat ik het leuk vind om op quiltblogs rond te neuzen, wil ik er zelf nu ook mee starten.
 
En dan begin ik met een overzichtsfoto van de inspirerende Quiltersgilde tentoonstelling in Deventer, afgelopen september. Indrukwekkend mooie quilts waren daar te bewonderen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten