zondag 27 februari 2011

Handwerkbeurs Zwolle

Vandaag met zus en vriendin de Handwerkbeurs in Zwolle bezocht. Daar verspilden we meteen een kostbaar half uur, omdat we terug moesten naar het station. Mijn zus en ik waren vergeten om onze OV kaarten uit te checken!!  Grr#!
Eenmaal tussen de aantrekkelijke kramen was dit echter snel vergeten. We kwamen voor quiltmaterialen, maar hadden ook belangstelling voor borduren en kantklossen. "Hooked" sprak me trouwens ook wel aan.
Op de expositie "Ik hou van Holland" van Maaike Bakker hingen prachtige quilts en ook de merklappen van Jan Houtman vond ik erg fraai.
Naast een stapel visitekaartjes en folders was dit mijn oogst;
Door een flinke sneeuwbui terug naar huis, waar ik meteen met een naald aan de slag kon. Een naainaald helaas, want in de jas van m'n zoon was een flink stuk naad losgeraakt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten